mandag, juli 09, 2007

En liten rapport fra sommerferien min..


Hitra og Harry Potter

Fredag ettermiddag bar det utover til Anderskog på Hitra, verdens vakreste øy. Det mener jeg faktisk. Hitra er den fineste plassen i hele verden (selv om jeg ikke har vært overalt da). Tingen er at Hitra har alt; skog, jorder, buskas, svaberg, fjell bekker, små koselige hus og ikke minst havet. Særlig når solen skinner er det vakkert. Som vanlig gikk jeg mine ensomme turer langs havet og så på bølgene som kastet seg opp etter steinene i fjæra. Jeg pleier å late som om jeg har shipwrecked! Da blir det mye mosommere å gå på tur:)


Men det ble også noen timer inne i hytta og da hadde jeg nok å henge fingrene i. For noen dager siden fikk jeg nemlig et aldri så lite panikkanfall da jeg fant ut at "Harry Potter og føniksordenen" kommer på kino 13.juli og at jeg ikke hadde startet på boka. Panikk!!! Så nå driver jeg å stormleser den for å prøve å rekke det til ikke så veldig lenge etter premieren. Jeg er kommet til side 100 av litt over 800...jadajada..


Men, uansett, her er noen bilder fra verdens vakreste øy:








































3 kommentarer:

Anonym sa...

Hitra e kjæmpefint!

Ida sa...

Ja, d e superfint på Hitra :) Du møtt ikke på flåtten da?

Og kåssn går d me panikklæsinga av Harry Potter?

Sanna Marie sa...

Det er besteste plassen evah:p Var litt redd for flåtten, men æ trur nok han holdt sæ unna mæ, bra fopr han!

Harry Potter ja...*kremtkremt* siden æ la den igjen i Oslo igår så går det vel ikke så veldig bra..hehe..men æ dro på biblioteket first thing i dag da for å lån en ny en så no e æ back on track:)